Colors: Purple Color

Zgodnie z przewidywaniami branży hotelarskiej Walentynki były rekordowe. Pomimo ograniczeń w liczbie dostępnych miejsc i cen wyższych, zanotowano aż o połowę więcej rezerwacji na walentynkowy weekend niż w zeszłym roku – wynika z danych Noclegi.pl. Chętnie korzystano też z bonu turystycznego. Stale rośnie też zainteresowanie wyjazdami na majówkę i wakacje.

97% ankietowanych internautów deklaruje, że w 2020 r. co najmniej raz zamówiło jedzenie z dowozem. Rosnący rynek dostaw sprawia, że restauratorów czekają dynamiczne zmiany - błyskawicznie popularyzuje się np. trend dark kitchen.

Zainteresowanie odpoczynkiem na Warmii i Mazurach jest spore - przyznali PAP właściciele hoteli w regionie. Niektóre hotele w trosce o jakość usług będą przyjmowały mniej gości, niż pozwala na to ustawowy limit 50% miejsc noclegowych. Gotowe do obsługi gości są stoki, baseny i lodowiska.

Są takie dni w roku, na które liczy każdy restaurator, właściciel kawiarni czy pubu. Dni, które odpowiednio promocyjnie wykorzystane – stają się okazją do zwiększenia swoich obrotów. Oczywiście pod warunkiem, że niespodziewane wydarzenia nie odbiorą szansy na zaoferowanie swoim klientom czegoś na tyle niepowtarzalnego i niebanalnego, że będą wracać zachwyceni przez resztę roku. Jednym z takich dni są właśnie Walentynki.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki czy Chłopskie Jadło, otrzymała zgodę wierzycieli na zawarcie układu zaproponowanego w ramach Uproszczonego Postępowania Restrukturyzacyjnego. To jeden ze sposobów, za pomocą którego gastronomiczna spółka chce ustabilizować trudną sytuację finansową wynikającą w dużej mierze z pandemii i wielomiesięcznego lockdown.

Z najnowszego sondażu opinii społecznej wynika, że blisko 70 proc. Polaków źle ocenia ponowne przedłużenie obostrzeń w gastronomii. Do tego niecałe 76 proc. stwierdza, że nie należy bezwzględnie karać właścicieli lokali, które są otwierane mimo zakazu.

Kalendarium

Najpopularniejsze