Selgros Cash & Carry i Transgourmet na EuroGastro 2016

Wydarzenia

Selgros Cash & Carry i Transgourmet na EuroGastro 2016

05 kwietnia 2016

W trakcie rozpoczynających się jutro Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2016 w Warszawie, Selgros Cash&Carry i Transgourmet zaprezentują przekrojową ofertę asortymentu dla gastronomii.

Transgourmet Polska, operator marek Selgros Cash&Carry i Transgourmet, jest jednym z liderów na rynku produktów i usług gastronomicznych. Selgros Cash&Carry, to wiodąca firma handlu hurtowego posiadająca w Polsce 16 hurtowni. Z kolei uruchomiony w zeszłym roku nowy kanał dystrybucji Transgourmet specjalizuje się w dowozach produktów spożywczych i przemysłowych m.in. do hoteli, gastronomii, firm cateringowych, klientów sieciowych HoReCa oraz punktów zbiorowego żywienia. 

W trakcie Eurogastro 2016 na prawie 200-metrowym stoisku, zwiedzający będą mogli zapoznać się z bogatą propozycją firmy przygotowaną dla gastronomii. W tym roku w trakcie targów szczególny nacisk zostanie położony na trzy działy – świeże ryby i owoce morza, mięso z własnego rozbioru oraz owoce i warzywa. Zaprezentowane zostaną również marki własne dedykowane gastronomii – Quality i Economy, które dostępne są zarówno w hurtowniach Selgros Cash&Carry jak  i w ofercie Transgourmet.

Odwiedzający będę mieli również okazję zapoznać się z kolejną edycją katalogu gastronomicznego Selgros i Transgourmet na rok 2016. W specjalnie przygotowanym segregatorze klienci znajdą najnowszą ofertę produktów spożywczych i przemysłowych niezbędnych do prowadzenia własnego biznesu.

Ubiegłoroczne targi były doskonałą okazją do przeprowadzenia rozmów i spotkań z naszymi klientami, które zaowocowały między innymi rozbudowaniem przez nas oferty i zakresu usług dla klientów z branży HoReCa. Wprowadzenie marek własnych, nowy kanał sprzedaży Transgourmet czy Akademia Kulinarna w Ożarowie Mazowieckim, to wybrane przykłady naszych działań z ostatnich miesięcy. Wierzę, że tegoroczne targi EuroGastro również będą bardzo udane – mówi Djamel Djellouli, dyrektor ds. HoReCa Transgourmet Polska.  

Spotkaniom z klientami zainteresowanymi ofertą Selgros i Transgourmet towarzyszyć będą pokazy kulinarne, prowadzone przez doradcę kulinarnego Karola Lisińskiego.

Klienci HoReCa najczęściej kupują w hurtowniach Selgros świeże produkty takie jak mięso, owoce i warzywa oraz świeże ryby i owoce morza.  Firma dba również, aby zawsze dostępne były przyprawy, zioła, sosy, świeże grzyby, warzywa i owoce potrzebne do przyrządzenia pysznych dań z kuchni całego świata. Firma w dalszym ciągu będzie pracować nad utrzymaniem wysokiego poziomu obsługi oraz poszerzaniem i zwiększaniem atrakcyjności swojej oferty.