Gdy pandemia uderzyła w polską gospodarkę, rząd zdecydował się wprowadzić szereg narzędzi pomocowych. Tarcza antykryzysowa pomogła przedsiębiorstwom, zaś osłabione budżety polskich rodzin wsparł Bon Turystyczny. Od początku wprowadzenia programu w 28 hotelach grupy Polskiego Holdingu Hotelowego do tej pory udało się zrealizować ponad 2,5 tys. noclegów, w tym zrealizowano bony o wartości prawie 800 tys. zł.

30 września w restauracji Amber Side odbyło się oficjalne spotkanie podsumowujące sukces drużyny Culinary Team of Poland, która 17 lutego 2020 zdobyła brązowy medal w kategorii dań regionalnych na Międzynarodowej Olimpiady Kulinarnej (IKA). Podczas uroczystości wręczono podziękowania oraz dyplomy zarówno członkom drużyny, jak sponsorom i firmom wspierającym.

W I półroczu 2020 r. z turystycznych obiektów noclegowych skorzystało 7,3 mln turystów, którym udzielono 19,4 mln noclegów. W odniesieniu do analogicznego okresu 2019 r. było to mniej odpowiednio o 54,3% i o 51,5%. W porównaniu z I półroczem 2019 r. obniżył się również stopień wykorzystania miejsc noclegowych z 37,6% do 23,8%.

– Włoska kawa jest światowym hitem: zdecydowanie podbiła serca kawoszy na całym świecie. O jej popularności świadczy fakt, że marka Lavazza serwuje 30 miliardów filiżanek espresso rocznie. Małe i czarne, intensywne z gładką pianką. Oto prawdziwe espresso. Dzięki znanej włoskiej firmie kawowej nie jest ono już tylko wspomnieniem z włoskich wakacji. Smakosze kawy mogą cieszyć się nim codziennie - zarówno w klasycznej postaci, jak również w spienionym cappuccino czy mlecznym latte.

Najpopularniejsze