Street Food w restauracji – w wersji stereo czyli wiosenna propozycja Sodexo

Wydarzenia

Street Food w restauracji – w wersji stereo czyli wiosenna propozycja Sodexo

05 marca 2019

W marcu i kwietniu br., w Sodexo trwa sezon na street food. Uwielbianych potraw serwowanych przez food-trucki na całym świecie będzie można spróbować – jednak nie na ulicy, a w restauracjach sygnowanych przez firmę. Konsumenci będą mieli do wyboru dania w dwóch wersjach: mięsnej i bezmięsnej, co ma związek z poszerzeniem roślinnego menu restauracji Sodexo w ramach kampanii RoślinnieJemy.

Nowa, wiosenna oferta Sodexo nawiązuje do bogactwa katalogu rosnących na popularności dań typu street food, które – tym razem – nie będą serwowane w przydrożnych food-truckach, a w firmowych restauracjach w całej Polsce. Nawiązanie do „stereo” (nazwa akcji to „Stereo Street Food”) ma sygnalizować konsumentom, iż proponowane dania dostępne będą w dwóch wariantach – mięsnej i bezmięsnej. Roślinna wersja m.in. hot-doga, burgera, czy burrito, to idealna propozycja nie tylko dla wegetarian i wegan, ale również dla fleksitarian – osób stopniowo ograniczających spożycie mięsa.

  • Wsłuchując się w potrzeby naszych klientów i konsumentów zauważamy nie tylko zwiększone zainteresowanie street foodem, ale również niespełnioną potrzebę, by zamawianie dań tego typu nie musiało wiązać się z poszukiwaniami « na mieście » lub czekaniem na dostawę. Nasza oferta stanowi więc reakcję na ten trend – mówi Katarzyna Rogalska, Head of Food Platform, Sodexo Polska.
  • Co czyni akcję jeszcze bardziej atrakcyjną, to wyraźny zwrot w stronę bezmięsnych wariantów popularnych dań street food. Nie trzeba ich szukać, specjalnie zamawiać i płacić « premium ».

W naszych restauracjach (często pracowniczych), będą one po prostu dostępne – ku uciesze zarówno niejedzących mięsa, ale też poszukujących nowych smaków konsumentów  – dodaje.

Akcja „Stereo Street Food” będzie realizowana przez restauracje Sodexo w marcu i kwietniu br. Od stycznia firma bierze udział w kampanii RoślinnieJemy, organizowanej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki, sukcesywnie poszerzając ofertę gastronomiczną o potrawy na bazie wyłącznie roślinnej.