Lavazza uruchamia nową kampanię digitalową zatytułowaną "Good Morning Humanity", propagując w trudnych czasach pandemii Covid-19 uniwersalne przesłanie zawarte w słowach Charliego Chaplina z jego arcydzieła "The Great Dictator".

Na horyzoncie czeka na nas „nowy świat”, gotowy na przyjęcie odmienionej ludzkości, patrzącej w przyszłość z pozytywnym nastawieniem i gotowej do przedefiniowania na nowo relacji miedzy jednostką a społeczeństwem - na takiej narracji, marka Lavazza oparła nową, globalną kampanię komunikacyjną opracowaną przez agencję reklamową Armando Testa.

Celem kampanii jest przypomnienie i ponowne wypromowanie wartości, perfekcyjnie wyrażonych przez Charliego Chaplina w jego słynnym orędziu do ludzkości z filmu "Wielki dyktator" z 1940 roku . Po osiemdziesięciu latach od stworzenia dzieła, te słowa pozostają wciąż aktualne, a w związku z pandemią, która ogarnęła świat w ostatnich miesiącach, wydają się być bardziej celne, niż kiedykolwiek wcześniej.

– Chcemy przemówić do serc ludzi pozytywnym przesłaniem z przeszłości – Mówi Carlo Colpo, Group Marketing Communication Director oraz Brand Home Director Grupy Lavazza. – Lavazza decyduje się zająć stanowisko i wyjść poza rolę przypisaną do komunikacji marki. To ważny apel, którego celem jest obudzenie indywidualnej wrażliwości odbiorców. Jest to forma „dzień dobry” nowej ludzkości, dla której postęp, zrównoważony rozwój i tolerancja są fundamentami kolejnego renesansu.

Nowa kampania, z jej mocnymi treściami, uderzającym kreatywnym podejściem i współczesnym językiem, promującym uniwersalne wartości, stanowi integralną część wizji marki oraz jest przejawem nowego, ważnego rozdziału w komunikacji Lavazzy.

Ścieżkę dźwiękową kampanii stanowi utwór "Deszcz, w twoich czarnych oczach",  włoskiego utalentowanego, zmarłego niedawno muzyka, Ezio Bosso. Apelowi oraz muzyce towarzyszą historyczne zdjęcia Steve’a McCurry’iego, Dennisa Stocka i Jerome Sessiniego z Magnum Photos.

Kampania w Polsce wystartowała 15 czerwca 2020 r. Promujący ją film umieszczony został na kanale youtube marki. Przygotowana została również specjalna strona kampanii zatytułowana The New Humanity, na której pojawiły się treści w języku polskim. Komunikacja wokół „Good Morning Humanity” zaplanowana została również w mediach społecznościowych marki – na Facebooku oraz Instagramie. 


Kalendarium

Najpopularniejsze