Nowa marka hotelowa wchodzi do Polski

Poradnik hotelarza

Nowa marka hotelowa wchodzi do Polski

31 sierpnia 2016

W przyszłym roku w Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel marki Moxy, należącej do spółki Marriot International. Moxy jednak różni się od znanej już w Polsce sieci hoteli Marriot. To koncept bardziej ekonomiczny, skierowany głównie do ludzi młodych. Hotel na warszawskiej Pradze zaoferuje 141 pokoi i zajmie prawie 5,5 tys. m2 powierzchni użytkowej, w zrewitalizowanym, pięciokondygnacyjnym budynku dawnej destylarni w Koneserze. Sieć Moxy zadebiutowała na rynku w 2014 r., na razie działa na świecie pięć takich hoteli (do 2018 r. ma być ich 18). Grupa Liebrecht & wooD kupiła licencję tylko na jeden obiekt. Wiadomo jednak, że w Polsce powstaną kolejne hotele tej marki. Jeszcze w 2015 roku franczyzę Moxy kupił Chopin Airport Development, z zamiarem budowy hotelu przy lotnisku w Pyrzowicach. Inwestycja się jednak opóźnia, obecnie otwarcie zapowiadane jest na 2019 r.
źródło: Centrum Praskie Koneser