Made Restaurant Wrocław - Bądź trzy kroki przed i… zarabiaj | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Made Restaurant Wrocław - Bądź trzy kroki przed i… zarabiaj

Made otwiera świat na Polskę – od teraz wydarzenia będą miały również wymiar międzynarodowy – w każdej konferencji wezmą udział eksperci z zagranicy. Na spotkaniu we Wrocławiu (29.10) nie zabraknie także Poradnika Restauratora, który jest partnerem medialnym wydarzenia.

Lokalne spotkania liderów branży w 2018 r. przebiegają pod wspólnym hasłem Bądź trzy kroki przed i… zarabiaj. MADE również chce być 3 kroki przed i już na najbliższej konferencji we Wrocławiu wystąpi Hiroshi Tsunoda, projektant pochodzący z Japonii, żyjący i pracujący od lat w Barcelonie. Opowie on o roli designu w restauracjach, a także o rosnącej sile sztuki w biznesie. Tsunoda wystąpi na wrocławskiej scenie wraz z Adamem Fecenecem, managerem Dajar Horeca.

W czasie prelekcji podzieli się światowymi trendami oraz wskaże, na jakie elementy należy zwrócić uwagę podczas projektowania przestrzeni i doświadczenia restauracyjnego. Hiroshi brał  udział w wielu międzynarodowych debatach i wydarzeniach poświęconych designowi, m.in. DesignAct (Moskwa), The Formica Workshop (Miami), The Hangzhou International Design Festival (Chiny), The Design of New Business Ideas (Madryt) oraz wielu innych – nie zabraknie więc inspiracji i innowacji ze świata.

O tym, czym teraz żyje świat gastronomii za granicą, czy warto śledzić światowe trendy w tej branży i które z pomysłów warto spróbować przenieść na grunt polski, mówić będzie Hanna Wencka (Aviko).

MADE Restaurant Wrocław – szczegóły programu – nie przegap!

Wrocław, Trójmiasto, Poznań, Kraków i Warszawa. Jako jedyne na rynku wydarzenie MADE Restaurant ma wymiar lokalny i obejmuje całą Polskę. Jest mocno merytorycznie, szczegółowo, lokalnie i networkingowo. Na wrocławskiej scenie hotelu Double Tree by Hilton staną eksperci i liderzy branży, gotowi podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z każdym, kto chce być trzy kroki przed konkurencją…

•       Dzięki odpowiedniej motywacji. Jakie znaczenie dla powodzenia biznesu ma pasja i zaangażowanie? Na to pytanie odpowiedzi szukać będą: Tomasz Habdas oraz Katarzyna Derdzińska (MADE Progress) i Agnieszka Małkiewicz (MADE Restaurant). Jak zmotywować i zatrzymać najlepszego kelnera? Czy kelner-student to naprawdę samo zło? Czy millenialsów motywują tylko pieniądze? Dyskutować będą: Anna Zielińska (Zamek Topacz), Sławomir Sochaj (Winicjatywa, Ferment), Sylwester Szymczak (Przystań & Marina), Katarzyna Porada (Kofeina 2.0), Grzegorz Wejer (Winne Pola).

•       W zarządzaniu biznesem. Czy prowadzenie analizy kosztów, zysków, strat, przychodów w restauracji to zbędna buchalteria, czy konieczność? Kiedy oszczędzać, a kiedy zainwestować? O tym mówić będą: Katarzyna Derdzińska (MADE Progress), Tomasz Habdas (MADE Progress) oraz czołowi przedsiębiorcy: Maciej Nowaczyk (La Maddalena, Mama Manousch), Maciej Knyrek (Hospitality Consulting) oraz Przemysław Błaszczyk (Mañana Bistro & Wine Bar, Novo), Piotr Sroczyński (Winterhalter).

•       W marketingu. Czy CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) to jedynie „zabieg” marketingowy, czy prawdziwa wartość dodana dla naszego konceptu? O tym mówić będzie Katia Roman-Trzaska (Fundacja „Samodzielność od kuchni”). Pojawi się również modny temat storytellingu (Agnieszka Małkiewicz, MADE Restaurant) i pochylimy się nad strukturą budżetu w gastro-marketingu. Porozmawiamy o fine diningu w Polsce - relację z wizyty studyjnej w SENSES na kolacji MADE Travel by Liebherr przedstawi  Jolanta Jurkowlaniec (Dinette). Magdalena Nawrocka (mProfi) opowie o sposobach miarodajnego zbierania opinii gości restauracji. Piotr Staszczyński (Pasibus) pokaże, w jaki sposób prowadzić z klasą social media, a Agnieszka Szydziak (Have a Bite) wraz z najbardziej wpływowym wrocławskim blogerem, Piotrem Gładczakiem (Wrocławskie podróże kulinarne), dziennikarzem Michałem Hamburgerem (Radio Wrocław) oraz Bartkiem Deryło (Krasnolód) pokażą, jak wykorzystać siłę influencerów, aby uczciwie i skutecznie promować restaurację.

DOŁĄCZ DO MADE RESTAURANT I BĄDŹ TRZY KROKI PRZED W BIZNESIE GASTRONOMICZNYM!

Link do pełnego programu: https://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-wroclaw/

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
22 października 2018

Podobne artykuły

Który hotel nakarmi nas rano najlepiej?

18 grudnia 2018

Oferta śniadań hotelowych staje się coraz bogatsza. To już nie tylko jajecznica, pomidor, parówki i kajzerka, ale obszerny wybór nietuzinkowych potraw. Jakie są więc aktualne standardy gastronomiczne wyznaczane przez sieci hotelowe w Polsce? Na to pytanie odpowiada Raport Śniadań Hotelowych 2018, w którym zbadano i oceniono ofertę śniadaniową najpopularniejszych sieci hotelowych w Polsce.

przeczytaj całość

Pizza Hut Delivery otwiera pierwszą restaurację w Poznaniu

18 grudnia 2018

17 grudnia sieć restauracji Pizza Hut otworzy pierwszą restaurację Pizza Hut Delivery w Poznaniu. Lokal oferuje najpopularniejsze smaki Pizza Hut z dostawą w 30 minut. Nowa restauracja mieści się przy ul. Kurpińskiego 10.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl