IGHP będzie szkolić hotelarzy z RODO | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

IGHP będzie szkolić hotelarzy z RODO

W 20 miastach w całej Polsce IGHP zorganizuje na początku 2018 roku cykl szkoleń w ramach akcji „RODO Road Show IGHP”. Jej celem jest przedstawienie hotelarzom zmian i konsekwencji, jakie wprowadza ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych. RODO wejdzie w życie od 25 maja.

- RODO to dzisiaj kluczowy temat dla hotelarzy. Wprowadza wiele zmian, do których nasza branża musi się dobrze przygotować. Konsekwencje, zwłaszcza finansowe nieprzestrzegania nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, mogą być znaczne. Warto skorzystać z naszej akcji, bo w pigułce można otrzymać najważniejsze dla hotelarzy informacje – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny i wiceprezes IGHP.

Program szkolenia został przygotowany we współpracy z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego, a wykłady poprowadzą prawnicy i praktycy hotelowi specjalizujący się w ochronie danych osobowych. Szkolenie jest podzielone na cztery bloki. Pierwszy dotyczy danych osobowych gości, drugi zabezpieczenia danych osobowych, a w trakcie trzeciego zostanie omówiona współpraca hoteli z organami państwa w tym zakresie. Na koniec eksperci odpowiedzą na pytania hotelarzy oraz przedstawią case studies. Szkolenie trwa ok. 6 godzin.

Ramowy program szkolenia:

Blok I "Dane osobowe gości"
1. Obsługa gości hotelowych z perspektywy ochrony danych osobowych,
2. Obowiązki recepcji w związku z pozyskiwaniem danych osobowych gości,
3. Zbieranie danych osobowych gości przez stronę internetową hotelu,
4. Serwisy rezerwacyjne a dane osobowe,
5. Uprawnienia gości związane z przetwarzaniem danych osobowych,
6. Umowy korporacyjne a dane osobowe.

Blok II "Zabezpieczenie danych osobowych"
1. Obowiązki hotelu związane z zabezpieczeniem danych osobowych,
2. Wymagania dotyczące procedur przetwarzania danych w systemach komputerowych,
3. Zabezpieczenie danych osobowych gromadzonych w archiwach i kartotekach,
4. Monitoring hotelowy,
5. Dokumentacja procedur zabezpieczenia danych osobowych.
6. Dane osobowe pracowników
7. Outsorsing usług a dane osobowe

Blok III "Współpraca hoteli z organami państwa"
1. Przekazywanie danych osobowych gości hotelowych policji, ABW i innym organom,
2. Zasady dotyczące przekazywania danych osobowych gości urzędom podatkowym.
3. Uprawnienia kontrolne GIODO.

Blok IV Pytania i case studies

Harmonogram szkoleń „RODO Road Show IGHP”:

Łódź 8.01
Wrocław 9.01
Zielona Góra 10.01
Szczecin 11.01
Kołobrzeg 12.01
Toruń 29.01
Bydgoszcz 30.01
Poznań 31.01
Kraków 01.02
Kielce 02.02 
Olsztyn 08.02
Białystok 09.02
Rzeszów 19.02 
Lublin 20.02
Gdańsk 21.02
Warszawa 22.02
Zakopane 26.02
Katowice 27.02
Karpacz 28.02
Opole 01.03

Koszt uczestnictwa w szkoleniu to koszt 299 zł netto (+23% VAT) dla członków IGHP, dla pozostałych uczestników koszt 499 zł netto (+23% VAT). Liczba miejsc jest ograniczona. Na szkolenia można zapisać się, wysyłając maila na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc: +48 22 251 79 11.

źródło: IGHP

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Poradnik hotelarza
Tagi
Data dodania
4 stycznia 2018

Podobne artykuły

Selina nadaje hotelom drugie życie

15 czerwca 2018

Do Polski niebawem wejdzie Selina, jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelarskich na świecie. Firmę wyróżnia nie tylko wyjątkowy koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Działa ona w oparciu o unikalny model biznesowy polegający na wynajmowaniu nieruchomości w atrakcyjnych lokalizacjach, przede wszystkim istniejących hoteli oraz ich modernizacji, aby mogły rozpocząć nowe życie pod szyldem Selina. To świetne rozwiązanie dla właścicieli hoteli, którzy chcą dalej rozwijać swój biznes w ramach długoterminowego wynajmu.

przeczytaj całość

Nowa Dyrektor Hilton Garden Inn Kraków Airport

23 maja 2018

Od 8 marca br. Kaja Wachowska, która dotychczas pełniła funkcję Kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu, zastąpiła na tym kluczowym stanowisku Artura Trukawińskiego.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Nikodem Pankowiak

tel. (61) 851 37 08
nikodemp@poradnikrestauratora.com.pl