Gabriela Kunert odpowiedzialna za marketing Foodio Concepts | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Gabriela Kunert odpowiedzialna za marketing Foodio Concepts

Z początkiem 2019 roku Gabriela Kunert objęła stanowisko Head of Marketing w spółce Foodio Concepts. Jako szefowa marketingu odpowiada za promocję marek Papa Diego i Van Dog, a także zajmie się promocją kolejnych konceptów gastronomicznych tworzonych przez firmę.

Na stanowisku Head of Marketing Gabriela Kunert odpowiada za planowanie, rozwój i prowadzenie aktywności marketingowej marek gastronomicznych rozwijanych przez Foodio Concepts oraz za współpracę z agencjami zewnętrznymi. Do jej obowiązków należy również współtworzenie strategii employer brandingowej i CSR firmy.

Gabriela Kunert ma duże doświadczenie w marketingu online i digital, czyli obszarach wyjątkowo ważnych z punktu widzenia każdej marki. Jestem przekonany, że jej kompetencje i znajomość branży pomogą nam zjednywać sobie nie tylko podniebienia, ale także serca miłośników dobrego jedzenia – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Gabriela Kunert jest związana z branżą mediów od kilkunastu lat. Karierę zawodową zaczynała od pracy w Agorze, gdzie kolejno pełniła funkcje redaktora, koordynatora serwisów internetowych oraz kierownika ds. rozwoju produktów internetowych. Odpowiadała m.in. za wszystkie serwisy internetowe związane z czasopismami spółki, wsparcie sprzedaży i projekty specjalne. Od 2012 r. w ramach własnej działalności prowadziła projekty doradcze i marketingowe dla wielu spółek medialnych, z branży e-commerce i platform współpracy z influencerami, m.in.: Polskiego Radia, tygodnika „Polityka”, grupy NEUCA, Lifetube’a, Quarticonu, Blomedii (obecnie Grupa WP) czy Havas Media.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe. W 2018 roku Foodio Concepts wprowadziło na rynek markę Papa Diego – sieć restauracji z kuchnią meksykańską, której lokale można znaleźć w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu.

 

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
11 stycznia 2019

Podobne artykuły

Piotr Pietras ma szóste miejsce w ASI Best World Sommelier

18 marca 2019

Piotr Pietras, Mistrz Polski Sommelierów z 2016 r. doszedł do półfinału i ostatecznie zajął szóste miejsce w Mistrzostwach Świata Sommelierów 2019. Zwycięzcą konkursu został Marc Almert, 27-letni sommelier z Niemiec, pracujący w hotelu Baur du Lac w Zurychu. W finale pokonał Ninę Hojgaard z Danii i Raimondasa Tomsonsa z Łotwy.

przeczytaj całość

Jak smakuje Polska?

18 marca 2019

Jakie są trendy i szanse rozwoju polskiej turystyki kulinarnej? Kim jest współczesny turysta kulinarny i jakie są jego potrzeby? Na te pytania odpowiadają eksperci, którzy wystąpią 23-24 maja podczas konferencji Międzykulturowa Turystyka Kulinarna Pokoleń w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl