Ostatnio zadano mi pytanie, czy używająca tańszych produktów restauracja może zarobić mniej. Zastanawiając się nad nim doszedłem do wniosku, że odpowiedź nie jest taka oczywista. Jest zbyt wiele składowych, które przyczyniają się do zwiększenia obrotów danej restauracji. Od dobrze wyliczonego food costu, po smak każdej potrawy. Jednak pytanie to, w moim odczuciu, jest zasadne, a twierdząca na nie odpowiedź – wielce prawdopodobna.

Klient wege ma dość placków z cukinii i sałaty z octem balsamicznym. Czas w lokalu postawić na wegan fine dinning. Restauracja na tym etapie potrzebuje eksperta i wtedy wkraczam ja, ubrana na zielono – tłumaczy w wywiadzie diet coach Katarzyna Gubała, która na co dzień szkoli najlepszych kucharzy i gwiazdkowe hotele z kuchni roślinnej i diet wykluczeniowych.

Czy zawód szefa kuchni ma płeć? Jakie cechy powinien mieć szef/szefowa kuchni, aby osiągnąć sukces w branży? Czy w ogóle można tę kwestię rozpatrywać w oparciu o różnice wynikające z płci? Odpowiedzi wciąż nie są jednoznaczne... 

Rynek influencerów i gastronomii w Polsce ma coś wspólnego. Stale  przyrasta. Bycie zarówno influencerem, jak i gastronomem dla wielu jest marzeniem i wyzwaniem jednocześnie, w wyobraźni wiąże się z wieloma korzyściami.

 

Olimpiada Kulinarna w Stuttgarcie to dla wielu z nas marzenie i cel. Dla małej grupy, która przeszła mordercze eliminacje i ciągle trenuje, poświęcając setki godzin na kształtowanie siebie, swojego charakteru to fakt.

Kalendarium

Najpopularniejsze