Marketing restauracji nie kończy się na jej oddaniu do użytku, w zasadzie dopiero tu zabawa się zaczyna! Obserwując lokale, które otwierają się każdego dnia widzimy, że wiele z nich jest tworzona z ogromnym zaangażowaniem i pomysłem. Wkładane jest w nie wiele energii. Niestety obecnie to nie wystarczy, dobra i przemyślana strategia marketingowa to klucz do sukcesu.

W jaki sposób pozyskuję pracowników w sezonie letnim? Sięgam po różne rozwiązania. Zdarzało mi się szukać kucharzy za pośrednictwem portali dedykowanych zatrudnieniu, jak i w urzędach gminy. Jednak najlepszą rekomendacją jest polecenie nowego pracownika przez kogoś z mojego zespołu.

Żyjemy w czasach gdzie większość z nas spędza co najmniej kilka godzin dziennie na Facebooku czy Instagramie. Jesteśmy niemal 24 h w trybie online - zawsze gotowi. Tym samym ''atakowani'' co kilka minut nowymi informacjami z różnych dziedzin. Facebook to potężne medium o nieograniczonych możliwościach także sprzedażowych, o czym nie wszyscy wiedzą a na pewno nie wszyscy w pełni je wykorzystują.

Z całą pewnością, będąc dobrze przygotowanym merytorycznie i z gwarancją, że zrobi się to z osobami, których wiodącymi cechami są lojalność i determinacja. Dopiero, będąc tak wyposażonym, można zajrzeć do portfela i w głąb siebie, by odpowiedzieć na pytanie: Czego właściwie pragnę? Jakie mam marzenia, a jakie realne możliwości?

Najpopularniejsze