MADE FOR Restaurant w Gdyni

Data wydarzenia:

21 Październik 2019

Miejsce:

Gdynia

Kategoria:

Konferencja

Warsztaty, eksperymenty, gry i konsultacje na żywo, interaktywna strefa partnerów i biznes party – nowa formuła MADE FOR Restaurant już za dwa miesiące zawita do Trójmiasta. Uczestnicy pomorskiej edycji poznają także kulisy zarządzania wizerunkiem restauracji El Celler de Can Roca w Gironie – trzykrotnie uznanej za najlepszą na świecie. Esther Massats, PR Manager hiszpańskiego konceptu, przyjedzie do Polski na zaproszenie MADE FOR Restaurant oraz partnera strategicznego – Miasta Gdynia.


 

Konferencja w Gdyni odbędzie się 21 października, inaugurując tym samym zupełnie nową formułę MADE FOR Restaurant - największego wydarzenia dla branży gastronomicznej, które odbywa się w głównych polskich miastach. To będzie 12. edycja w Polsce, a 3. w Trójmieście. Za każdym razem organizatorzy pragną zaskakiwać. W tym roku szczególnego znaczenia nabiera hasło przewodnie konferencji: Innowacje w gastronomii - biznes czy prowokacja?. Będzie odzwierciedlać, nie tylko tematykę, ale i nowy scenariusz wydarzenia.
Na czym będzie polegać nowa formuła?
Siłą wydarzenia będą wyjątkowi i bardzo różnorodni eksperci - przedsiębiorcy lokalni, praktycy z ogólnopolskich biznesów, specjaliści od badania smaku oraz gość z czołówki światowej gastronomii.
– W tym roku gościliśmy już w Krakowie Anę Roš, najlepszą szefową kuchni świata według The World’s 50 Best Restaurants, we Wrocławiu była z nami Isabella Poti z gwiazdkowej restauracji Bros’. W Gdyni o budowaniu wizerunku El Celler de Can Roca, trzykrotnie uznanej za najlepszą restaurację świata (w latach 2013-2015) w rankingu The World’s 50 Best Restaurants, opowie Esther Massats, odpowiedzialna za PR i marketing lokalu. Poza gościem specjalnym, w wydarzeniu wezmą udział znani i cenieni eksperci zarówno z Pomorza, jak i z całej Polski, m.in. John Gabrovic ze Stacji Food Hall, Gaweł Czajka z Całego Gawła, John Borrell z Kania Lodge, Krzysztof Kaliciński z Akademii Leona Koźmińskiego (wcześniej Green Caffè Nero) oraz Cristian Gadau i Joanna Ślusarczyk z The Best Chef. A to dopiero początek świetnych nazwisk, których więcej odkrywamy na stronie wydarzenia – mówi Agnieszka Małkiewicz, organizator wydarzenia i Prezes FOR Solutions.
Tematy konferencji to: food hall - czy zrzeszenie się w ramach biznesowych społeczności to dobre rozwiązanie; zagraniczna ekspansja – jak skutecznie promować się wśród gości z zagranicy; community management z klasą, a nasza codzienna walka w social mediach. Co jeszcze? Innowacje winne, gastrofizyka, neuromarketing i wiele innych. Większość prelekcji będzie zawierało elementy interaktywne, a niektóre z nich będą nawet eksperymentami sensorycznymi.
Po raz pierwszy warsztatowa formuła zdominuje dzień - to będzie głównie praca w grupach i grywalizacja wciągająca uczestników w rywalizację, networking, wymianę wiedzy. Na koniec uczestnicy będą mogli otrzymać nagrody od partnerów, którzy stworzą interaktywną strefę partnerów ze specjalnymi ofertami, degustacjami, a nawet eksperymentami.
Choć konferencja ma biznesowy charakter to tym razem nie zabraknie atrakcji dla osób spoza biznesu, ale kochających kulinaria tzw. foodies, zainteresowanych nowinkami z tego obszaru np. water pairingiem. Zakończeniem dnia będzie nastawione na dobrą zabawę i networking business party z widokiem na morze i degustacją Innowacji - prowokacji przygotowanych przez topowych pomorskich szefów kuchni i barmanów. Kulinarnym gospodarzem wieczoru będzie szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront Przemek Woźny. 
Po raz pierwszy partnerem strategicznym wydarzenia jest Miasto Gdynia. – W Gdyni, mieście tradycyjnie nowoczesnym obok gałęzi przemysłu wynikających z nadmorskiego położenia dynamicznie rozwija się gospodarka turystyczna i towarzysząca jej branża HoReCa. Gdynia posiada markę profesjonalnego organizatora dużych wydarzeń kulturalno-sportowych, których realizacja jest możliwa, m.in. dzięki ciekawej i różnorodnej ofercie gdyńskich hoteli, bogatej i ofercie gastronomicznej oraz współpracy środowiska turystycznego w ramach Gdyńskiej Rady Turystycznej. Bezsprzecznie, nie tylko w Gdyni, miejskie, nowoczesne projekty wymagają niestandardowych umiejętności oraz nowatorskiego podejścia zarówno do uczestników wydarzeń, jak i ich organizacji. Branżowe konferencje, szkolenia i warsztaty typu MADE FOR RESTAURANT są okazją do podnoszenia kwalifikacji, spotkań i wymiany doświadczeń środowiska współtworzącego turystyczną ofertę miasta dla wymagających gości – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.
Konferencja odbędzie się 21 października br. w hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, który już drugi raz jest partnerem tego wydarzenia.
Do 4 września obowiązuje najniższa cena biletów, dlatego już teraz warto zarejestrować się na wydarzenie. 
Program, lista ekspertów oraz bilety dostępne są na stronie:
http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/konferencja-gastronomiczna-made-for-restaurant-gdynia-10-2019/
Partnerami merytorycznymi konferencji są Akademia Leona Koźmińskiego, Guest Experience Think Tank Academy oraz Instytut Kulinarny Transgourmet.

Poradnik Restauratora jest partnerem medialnym tego wydarzenia.

Najpopularniejsze