Starbucks on the go – nowy koncept marki na polskim rynku

Wydarzenia

Starbucks on the go – nowy koncept marki na polskim rynku

12 czerwca 2017

Starbucks on the go to rozwiązanie, które zapewni podróżnym najwyższą jakość produktów w wygodnych dla nich lokalizacjach. Już od czerwca fani Starbucks w Polsce będą mogli dostać swoją ulubioną kawę także na wybranych stacjach paliw w całym kraju. Marka planuje dalszy energiczny rozwój konceptu na polskim rynku.

Starbucks zawsze po drodze

Starbucks zwiększa dostępność swoich produktów dla konsumentów i rozwija nowy segment działalności, dlatego uruchamia w Polsce koncept Starbucks on the go, który jest już obecny na innych rynkach europejskich. Pierwsze punkty Starbucks on the go zlokalizowane są na stacjach paliw, aby odpowiedzieć na potrzeby podróżujących klientów marki. W ramach wdrażania konceptu, Starbucks rozpoczyna współpracę z siecią punktów sprzedaży Shell.

– Cały czas obserwujemy zmieniającą się rolę stacji benzynowej – komentuje Maciej Szumiński, Food Service and Hot Beverages Category Manager, Shell Polska. – Jeszcze kilka lat temu stacja była jedynie miejscem obsługi pojazdów, obecnie jest wygodnym przystankiem na trasie. W Shell staramy się na bieżąco odpowiadać na potrzeby naszych klientów i dostarczać im produkty i usługi, które mogą umilić im podróż. Nieustannie rozwijamy naszą aktualną ofertę kawową, tak by zapewnić naszym klientom jak najszerszy wybór. Testowanie nowego konceptu Starbucks on the go to kolejny krok w stronę rozszerzania oferty. Wierzymy, że połączenie sił dwóch tak rozpoznawalnych marek przyciągnie na nasze stacje jeszcze większą liczbę klientów – dodaje.

Pierwsze w Polsce punkty Starbucks on the go zostały uruchomione na 8 stacjach paliw Shell. W najbliższych planach uwzględniono otwarcie kolejnych lokalizacji, między innymi w biurowcach, co wiąże się z zamiarem poszerzania działalności także w sektorze work places. Za rozwój nowego konceptu marki odpowiada AmRest, operator sieci Starbucks w Polsce.

– Do końca roku planujemy uruchomienie kilkudziesięciu punktów Starbucks on the go w całej Polsce –  mówi Anna Kaczor, Branded Solutions Manager Starbucks Europe. – Naszym głównym założeniem jest zwiększenie dostępności oferty przy zachowaniu najwyższej jakości standardów Starbucks. Ten nowy segment działalności jest istotnym elementem wpływającym na poszerzanie zasięgu marki oraz przedstawia nowy innowacyjny koncept typu grab & go  – dodaje.

Najlepsza kawa na dobrą podróż

Starbucks on the go to rozwiązanie typu premium self service. Obejmuje w pełni wyposażony moduł kawowy zaprojektowany tak, by wpasować się w przestrzeń usługową i biurową. Moduł ten składa się ze stylowych mebli wzorowanych na tych wykorzystywanych w standardowych lokalach marki oraz wysokiej klasy ekspresów do kawy: Franke FM 850. Serwowane propozycje to najbardziej popularne napoje  kawiarni przygotowywane według receptur Starbucks i na bazie najwyższej jakości mieszanki kaw (100% Arabica).

Wśród pozycji możliwych do zamówienia znajdą się kawy na bazie espresso przygotowane z klasycznej mieszanki ziaren Espresso Roast  (kawa mocno palona) lub na bazie Kenya (średnio palona). W ofercie dostępne będą także: Chai Tea Latte – szlagierowy napój Starbucks, gorąca czekolada i gama różnorodnych herbat marki TAZO. Każdy napój będzie można dostosować do swoich preferencji, dodając do niego syrop lub wzmacniając dodatkowym shotem espresso. Podczas składania zamówienia istnieje także możliwość wyboru temperatury niektórych napojów: hot i chilled (przygotowywanych na bazie zimnego mleka).

Koncept Starbucks on the go uruchomiony został w następujących lokalizacjach: Wrocław – ul. Obornicka i ul. Małopanewska; Poznań – ul. Traugutta; Kraków – ul. Bratysławska; Gdynia – ul. Morska; Gdańsk – ul. Grunwaldzka; Legionowo – ul. Warszawska; Słabomierz – u. Żyrardowska.