Powermat – unikalne narzędzie marketingowe dla branży HoReCa

Wydarzenia

Powermat – unikalne narzędzie marketingowe dla branży HoReCa

21 marca 2017

Powermat – to system ładowania bezprzewodowego dostępny w przestrzeni publicznej: restauracjach, punktach usługowych czy kawiarniach, który dzięki specjalnej aplikacji umożliwia komunikację właściciela lokalu z klientem, zapewniając jednocześnie użytkownikom dostęp do atrakcyjnych ofert promocyjnych.

System Powermat wykorzystuje ładowanie przez indukcję elektromagnetyczną. Współpracujące z systemem lokale wyposażone są w specjalne maty wbudowane w stoliki. Aby naładować telefon, wystarczy pobrać darmową aplikację – Powermat – dostępną na systemy Android oraz iOS, i położyć telefon w wyznaczonym miejscu.

System Powermat pozwala zwiększyć przychody zarówno poprzez pozyskanie nowych, jak i zaangażowanie obecnych klientów oraz zbudować więź emocjonalną klienta z marką tak, by wracał częściej do lokalu. Dzięki możliwości wyświetlania w czasie rzeczywistym spersonalizowanych komunikatów o promocjach zwiększa wolumen pojedynczego rachunku.

Z badań Powermat Technologies przeprowadzonych na użytkownikach systemu w Stanach Zjednoczonych wynika, że aż 93% respondentów wybierze miejsce, w którym znajduje się możliwość bezprzewodowego ładowania telefonu. Taki sam procent poleci to miejsce swoim przyjaciołom. Aż 86% ankietowanych spędzi w takim miejscu więcej czasu niż w lokalu bez takiego rozwiązania, zaś 85% uważa, że system Powermat znacząco poprawia wizerunek marki lokalu.

System Powermat umożliwia przygotowywanie oraz dostarczanie na urządzenia mobilne klientów ofert promocyjnych – w dowolnym czasie i miejscu, także w trakcie ich pobytu w lokalu. Pomaga on poznać ich zwyczaje i zachowania, dzięki czemu jest wyjątkowo skutecznym narzędziem marketingowym, które pozwala zbudować istotną przewagę konkurencyjną.

Ambasadorem Powermat Polska został Marek Kościkiewicz – muzyk, wokalista, kompozytor, autor tekstów, producent muzyczny; założyciel i lider zespołu De Mono, twórca wielu przebojów muzycznych, a także pasjonat wina i współwłaściciel dwóch warszawskich restauracji Basico – Food, Wine & Friends, które z sukcesem prowadzi od 3 lat.

Jako współwłaściciel restauracji wiem, jak ważna jest budowa relacji z klientem i jego przywiązania do miejsca. A telefony są dla nas obecnie już niezbędnym wręcz elementem życia – nie służą tylko do kontaktu, ale coraz częściej do zabawy, słuchania muzyki czy chociażby płacenia. Dlatego bardzo spodobał mi się pomysł zaoferowania klientom łatwego dostępu do energii z możliwością nawiązania z nim skutecznej komunikacji. Dopiero zaczynam współpracę z Powermat, ale wiążę z nią duże nadzieje i myślę, że przyniesie ona korzyści zarówno restauracji, jak i naszym klientom – skomentował współpracę z Powermat Polska Marek Kościkiewicz.