Starbucks rozwija się w dużych miastach

Wydarzenia

Starbucks rozwija się w dużych miastach

19 grudnia 2016

20 grudnia Starbucks otworzy już 18. kawiarnię w Warszawie. Tym razem do portfolio sieci dołączy lokal w Centrum Handlowym Atrium Targówek. Wybór lokalizacji to konsekwentna realizacja planu rozwoju, dzięki któremu Starbucks chce dotrzeć do dużej grupy swoich klientów, często robiących zakupy w galeriach handlowych.

Nowo otwarta kawiarnia zlokalizowana przy ul. Głębockiej 15 w CH Atrium Targówek to pierwszy lokal Starbucks w tej części Warszawy, popularnej szczególnie ze względu na handlowy charakter. Nowa kawiarnia w CH Atrium Targówek to jednocześnie 53. lokal Starbucks w Polsce.

Nie ustajemy w budowaniu świadomości marki Starbucks wśród Polaków. Konsekwentnie otwieramy nasze kawiarnie w dużych miastach, zwłaszcza w miejscach o wysokim natężeniu ruchu – mówi Adam Mularuk, President Starbucks. – Stale powiększamy sieć naszych kawiarni w Warszawie. Tym razem postawiliśmy na Centrum Handlowe w całkiem nowej dla Starbucks lokalizacji. To popularna i dynamicznie rozwijająca się dzielnica. Wierzymy, że nasza kawiarnia stanie się integralną częścią tego miejsca – dodaje.  

W lokalu znajduje się 61 miejsc siedzących dla gości oraz tzw. community table, dzięki któremu kawiarnia stanowi idealne miejsce spotkań także dla większej grupy znajomych.