#foodproject z blogerami. #breakfast z Ongolala

Wydarzenia

#foodproject z blogerami. #breakfast z Ongolala

10 lutego 2016

Każdy z nas ogląda piękne zdjęcia potraw w Internecie. Każdy miałby ochotę niejednej z nich spróbować. Już teraz jest to możliwe w Starym Browarze, który zaprosił wielu znanych blogerów do swojej akcji‪#‎foodproject‬.

Jako pierwsza swoją propozycję przedstawi Ongolala. W dniach 19-28 lutego zaprasza na śniadanie – pełnowartościowe, nietuzinkowe, a nawet dla nieco większych śpiochów, bo serwowane do godz. 14.00: pitę buraczaną z pastą z avocado z jajkiem w koszulce. Będzie jej można spróbować w Le Targ Bistro & Bar, Weranda Lunch & Wine, Piano Bar Restaurant & Bar i Projekt Kuchnia, które dokonały autorskich adaptacji dania. Najlepsze zdjęcia oznaczone #breakfast, #foodproject, #starybrowar znajdą uznanie w postaci publikacji na liczącym ponad 10 tysięcy obserwujących Instagramie Starego Browaru.

Ongolala czyli Justyna Kawiak to blogerka kulinarna i fotografka słynąca przede wszystkim z subtelnych stylizacji łakoci, budzących nostalgię za leniwymi, słonecznymi porankami, beztroską i chwilami prawdziwego relaksu. Z wykształcenia jest inżynierem technologii przemysłu spożywczego, z zamiłowania cukiernikiem po londyńskim Le Cordon Bleu z praktyką w Ritzu czy The Ampersand Hotel. Oprócz stylizowania potraw i fotografią zajmuje się także tworzeniem przepisów. Kilka lat spędziła w Modenie, uwielbia włoską kawę, zieloną herbatę i dobre wino.

Stary Browar od lat łączy rzeczywistość online i offline w najróżniejszych odsłonach. Tym razem postanowił przenieść dania z pięknych zdjęć do świata, w którym można ich po prostu spróbować. Trwająca od września 2014 r. akcja #foodproject skierowana jest do smakoszy, osób szukających ciekawych propozycji kulinarnych w atrakcyjnych cenach. Prowadzona jest ona w licznych restauracjach i kawiarniach Starego Browaru.

#foodproject w 2015 r. został wyróżniony jedną z najbardziej prestiżowych nagród branży reklamy w Polsce, KTR. Za zwycięskie atuty projektu uznano wyrazistą i smakowitą stronę wizualną materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz świeże, nieszablonowe podejście do tematu. Projekty graficzne #foodproject przygotowuje Jacek Ambrożewski we współpracy ze studiem UVMW i marketingiem Starego Browaru.