Grupa Accor rozwija w Polsce nową markę pięciogwiazdkowych hoteli butikowych - MGallery Hotel Collection. W marcu 2019 roku do kolekcji zachwycających obiektów dołączył Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery, a w sierpniu pierwszych gości przywitał The Bridge Wroclaw MGallery. Łącząc najwyższy standard usług ze światem rytuałów, fascynujących historii i autorskich pomysłów, marka oferuje zupełnie nową jakość w segmencie hoteli luksusowych.

Sieć hoteli B&B posiada już swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Zarząd spółki pracuje jednak wytrwale nad poszerzeniem oferty o kolejne polskie miasta. Trwają prace nad nową inwestycją w Lublinie, a plany B&B Hotels Polska sięgają dużo dalej. Ambitne cele znajdują odzwierciedlenie w strukturze zatrudnienia. W czerwcu br. Dział Rozwoju B&B Hotels Polska wzmocniła Laura Kunicka, obejmując stanowisko Senior Development Project Managera.

Firma Eiffage Polska Budownictwo (EPB) zakończyła budowę czterogwiazdkowego hotelu Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane. Nowy hotel znajduje się 2,6 km od wyciągu narciarskiego na Kasprowy Wierch. Kompleks składa się z części hotelowej o powierzchni 14 072 m2 oraz apartamentowej, która liczy 7 350 m2 powierzchni całkowitej.

Coraz więcej prestiżowych hoteli rezygnuje z używania gwiazdek jako narzędzia komunikacji marketingowej czy sprzedażowej. Prawdziwy luksus nie mieści się w jej sztywnych i tradycyjnych kryteriach.

Sieć hoteli Sheraton wprowadziła nowe logo. Poprzednie funkcjonowało przez pięć dekad. W nowym logo zachowano charakterystyczną literę "S", zmieniono krój pisma na bardziej nowoczesny oraz dodano rok założenia. Nowy projekt odzwierciedla holistyczną wizję marki na przyszłość według której Sheraton ma być postrzegany jako centralne miejsce spotkań społeczności na całym świecie.

Sheraton ma 440 obiektów na całym świecie, a w 2018 r. roczne obroty sieci wyniosły 9,2 mld dol.

źródło: propertynews

Kalendarium

Najpopularniejsze