Kolejny raz pod hasłem „Białe czy czerwone? Pewne jest jedno. Polskie mięso.” Związek Polskie Mięso rozpoczął ogólnopolską kampanię informacyjną „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje.” dotyczącą drobiu i wieprzowiny. Projekt ma za zadanie popularyzację najnowszej wiedzy

6 grudnia w Avenida Poznań zostanie otwarta nowa lodziarnia Ice Dream. Stoisko znajdzie się na drugim piętrze centrum, w strefie Avenida Lounge. Chwilę wcześniej – 28 listopada, szybciej niż pierwotnie planowano, gelateria wystartuje w Galerii Katowickiej. Nowe stoiska, wraz z działającą od kwietnia br. lodziarnią w warszawskiej Arkadii to początek, budowanej przez markę, ogólnopolskiej sieci lodziarni opierających się na koncepcie „self-service ice cream”.

W połowie listopada Starbucks przedstawił swoim gościom nową ofertę kanapek, dla których bazą stało się charakterystyczne dla marki pieczywo – croissanty i bajgle – które wraz z oryginalnymi składnikami stworzyły zaskakujące połączenia. Odświeżona oferta to odpowiedź marki na potrzeby gości, którzy na co dzień poszukują zdrowych i pełnowartościowych przekąsek. 

Stałe zainteresowanie dynamicznym rynkiem nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz sektorem hotelarsko-gastronomicznym skłoniło Radisson Hotel Group do organizacji corocznego spotkania z lokalnymi interesariuszami. Wydarzenie All Eyes on Poland 2.0 staje się powoli tradycją Grupy, która przy tej okazji podsumowuje osiągnięcia mijającego roku w obszarze rozwoju w Polsce i przedstawia strategię na najbliższe lata.

Chociaż enoturystyka kojarzona jest z takimi krajami Europy, jak Francja, Włochy i Hiszpania, to od jakiegoś czasu rozwija się również w Polsce. –Tradycja winiarska intensywnie odradza się w Małopolsce, gdzie jedne z pierwszych upraw winorośli pojawiły się już w IX w. Dziś występuje tu największe zagęszczenie winnic w skali kraju. Oficjalnie zarejestrowanych jest 54, ale szacuje się, że w regionie jest ich ponad sto – mówi Monika Bielka-Vescovi, ekspert z zakresu sztuki sommelierskiej w Polsce.

Sieć McDonald’s stawia na dynamiczny rozwój usługi McDelivery. Już 145 restauracje w 16 miastach Polski realizują zamówienia z bezpośrednią dostawą do klientów.

Wojciech Modest Amaro, zdobywca pierwszej gwiazdki Michelin w Polsce, otworzy w Zakopanem swoją autorską restaurację Heart by Amaro. To wspólny projekt najbardziej utytułowanego polskiego szefa kuchni i zakopiańskiej Grupy Nosalowy, powstający w nowym, pięciogwiazdkowym Nosalowy Park Hotel & SPA Zakopanem. Otwarcie hotelu i restauracji planowane jest na sezon zimowy 2019/2020.

Najpopularniejsze