Branża HoReCa i najnowsze kulinarne trendy z roku na rok mają coraz większy wpływ na inne dziedziny życia, i odwrotnie. Wszak wielu szefów kuchni na dobre zagościło w świecie celebrytów. Z całej palety zdarzeń charakterystycznych dla kuchni i gastronomii korzystają filmowcy, a ostatnio coraz śmielej twórcy spotów reklamowych. A czy „przepiórze fusion z jarmużem” z reklamy telefonii może korzystnie wpłynąć na branżę?

W tym roku Polacy wykazują większe zainteresowanie spędzeniem urlopu we własnym kraju. O 32% wzrosła liczba wyszukiwań wakacyjnych noclegów w Polsce w stosunku do lata 2018 - wynika z analizy przeprowadzonej przez Kayak.pl.

Kto by przypuszczał, że zawód barmana należy do tak konkurencyjnych? W przypadku World Class to zarazem rywalizacja barów i emocjonująca bitwa miast. Do piątego finału konkursu zakwalifikowało się 12 barmanów z Gdańska, Sopotu, Warszawy, Łodzi, Krakowa i Wrocławia.

Kraków - Europejska Stolica Kultury Gastronomicznej 2019 zaprasza na Krakowskie Menu Stołeczne. Od 1 maja bieżącego roku w wybranych krakowskich restauracjach będzie można spróbować dań inspirowanych historią miasta oraz lokalnymi produktami.

Wina organiczne to aktualnie jeden z głównych światowych trendów. Obecnie niemal każdy liczący się dystrybutor posiada w swoim portfolio ofertę produktów "eko". Przedstawiciele branży przyznają, że w związku z rosnącą świadomością konsumentów, wina oraz inne napoje winiarskie, pochodzące z certyfikowanych upraw ekologicznych, posiadają duży potencjał rynkowy.

Morze alkoholu, głośne imprezy, seks w hotelowym basenie, telewizor wyrzucony przez okno – w czasie deszczu najwyraźniej nie tylko dzieci się nudzą. Turyści spędzający majówkę w Polsce rekompensowali sobie złą pogodę na różne sposoby, ku zdumieniu i często na koszt hotelarzy – wynika z ankiety platformy Noclegi.pl.

Najpopularniejsze