Już po raz drugi w Poznaniu podczas Międzynarodowych Targów Gastronomii Gastro Trendy odbędą się Mistrzostwa Polski Sieci Kawowych.

Discovery zaprezentuje kampanię promocyjną województwa małopolskiego pod hasłem „Smakowanie Małopolski". W ramach akcji planowany jest również konkurs, którego finał będzie miał miejsce 29 i 30 sierpnia w Krakowie. Podczas tego eventu wystawcy oraz producenci przetworów z Małopolski poczęstują gości swoimi produktami, zaś z warzyw i owoców ułożona zostanie czterometrowy portret królowej Bony.

W ramach Podróży Kulinarnych Dookoła Świata w scenerii Hotelu Adalbertus 9 sierpnia br. odbyło się kulinarne show, którego organizatorzy zabrali gości do kraju słońca, bogów i oliwek, czyli Grecji.

Czy mieszkańcy Śląska jadają w restauracjach? Jak często chodzą? Ile wydają pieniędzy? Które lokale preferują? Odpowiedź na te i podobne pytania poznamy wkrótce.

Po półtora roku od rozpoczęcia procesu restrukturyzacji Spółki Wars widać pierwsze efekty zmian. Jak pokazują badania, przeprowadzone przez GfK Polonia, 88% podróżnych zauważyło pozytywne zmiany, jakie zaszły w ciągu ostatniego roku w wagonach gastronomicznych Wars.

Od lipca br. MAKRO Cash & Carry oferuje nowe specjalistyczne szkolenie dedykowane właścicielom lokali gastronomicznych, barmanom, szefom barów, jak również pracownikom pubów i restauracji.

Po kilkumiesięcznych przygotowaniach 1 sierpnia 2009 roku swoją działalność rozpoczął Kulinarny Szlak Turystyczny - Kuchnia Polska, projekt marketingowy, którego celem jest promocja kuchni polskiej w jej regionalnych smakach. Impreza inaugurująca funkcjonowanie „Szlaku" odbyła się w przepięknej scenerii Opałkowej Chaty w Jeleniej Górze, reprezentującej kuchnię małopolską.

Najpopularniejsze