Bruce Willis w Destylarni Sobieski

Newsy

Bruce Willis w Destylarni Sobieski

24 czerwca 2010

22 czerwca br. Bruce Willis, amerykański aktor, ambasador marki Sobieski i udziałowiec Grupy Belvedere przyjechał do Starogardu Gdańskiego, aby nakręcić w Destylarni film reklamowy ze zwycięzcami konkursu, który przed kilkoma dniami zakończył się na portalu Facebook.

Najpierw jednak aktor wraz z towarzyszącym mu Krzysztofem Trylińskim, dyrektorem generalnym Grupy Belvedere i właścicielem Destylarnia Sobieski, udał się z wizytą do wsi Czarny Las. To właśnie tam znajduje się gorzelnia Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej. Na miejscu czekali na gwiazdę mieszkańcy oraz orkiestra dęta z Bobowa. Aktor zwiedził historyczną gorzelnię, zbudowaną w 1874 r. i zobaczył  w jaki sposób produkowany jest spirytus na potrzeby marki Sobieski.

Tymczasem w Starogardzie Gdańskim, Bruce Willis wraz z towarzyszącą mu dwuosobową ochroną i filmowcami realizował zdjęcia przy linii produkcyjnej wódki Sobieski do wspomnianego filmu. Gwiazdor wzbudził sympatię pracowników – z uśmiechem się z nimi witał i rozdawał oczywiście autografy.

23 czerwca br. Willis wystąpił także na konferencji prasowej w Warszawie, gdzie ogłosił oficjalne rozpoczęcie międzynarodowej trasy „głoszenia prawdy o wódce” (Truth in Vodka), hasła kampanii reklamowej wódki Sobieski na świecie. Przyjazd gwiazdy kina jest związany także z oficjalnym wprowadzeniem na polski rynek nowej butelki wódki Sobieski, którą artysta współtworzył. Podczas spotkania Grupa Sobieski poinformowała również o kolejnych sukcesach na rynku amerykańskim.

„Zgodnie z najnowszymi danymi, Sobieski kontynuuje trwający od 2007 r. na rynku USA dynamiczny trend wzrostu sprzedaży. W pierwszych pięciu miesiącach 2010 r. sprzedaliśmy tam ponad 284 tys. dziewięciolitrowych kartonów, wobec 201 tys. dziewięciolitrowych kartonów w analogicznym okresie ubiegłego roku. Przeszło 41% dynamika w pierwszych miesiącach tego roku utwierdza nas w przekonaniu, że sprzedaż miliona dziewięciolitrowych kartonów osiągniemy znacznie szybciej niż pierwotnie zakładaliśmy. Jednocześnie, będzie to kolejny rekord, jaki ustanowimy na amerykańskim rynku” – powiedział Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Sobieski.

W Polsce marka Sobieski utrzymuje stabilny poziom sprzedaży pomimo trudniejszych warunków rynkowych, które dotknęły branże spirytusową po zeszłorocznej podwyżce podatku akcyzowego.

– W kraju, obok ugruntowanej pozycji wódki Sobieski, coraz pełniejszego światła nabiera nasz ostatni przebój rynkowy – Krupnik Vodka. Zaledwie w trzy miesiące po swoim debiucie, Krupnik zajął już ok. 2 proc. całego rynku wódki. Potwierdza to nasze umiejętności antycypowania potrzeb konsumentów i kreowania nowych produktów, nawet w obliczu bardziej wymagających realiów rynkowych  – dodał Krzysztof Tryliński.

Dodatkowo, Sobieski jako jeden z nielicznych producentów alkoholu aktywnie angażuje się w media społecznościowe. Zaledwie po kilku tygodniach od uruchomienia polskiego profilu marki Sobieski na portalu Facebook, liczba jego fanów przekroczyła 14 tys.

Poradnik Restaurtora uczestniczył w wizycie Bruce Willisa w Polsce.