Piada hitem w ofercie gastronomicznej Warsu

Newsy

Piada hitem w ofercie gastronomicznej Warsu

19 kwietnia 2010

Od momentu wprowadzenia piady do oferty kulinarnej WARS-u, sprzedano ponad 210 tysięcy sztuk tego włoskiego przysmaku. Jak wynika z danych sprzedażowych, danie to stało się prawdziwym hitem oraz wizytówką Spółki.
Popularna piada pojawiła się w menu wagonów gastronomicznych WARS w czerwcu 2008 roku. Od tego czasu sprzedano już ponad 210 tysięcy sztuk tego włoskiego placka. Dostępny jest on w kilku kompozycjach smakowych, m. in. z szynką, z salami oraz w wariacji wegetariańskiej – uzupełniony zestawem warzyw i sosów. Rosnące statystyki sprzedażowe lokują piadę na samym szczycie listy najpopularniejszych posiłków spożywanych w pociągach. W pierwszym kwartale bieżącego roku sprzedaż piady osiągnęła 30 570 sztuk. Dla porównania w analogicznym okresie roku ubiegłego liczba sprzedanych piad wyniosła 20 970. Oznacza to wzrost sprzedaży na poziomie prawie 50%! Popularność piady sprawiła, że WARS wprowadził ją także do menu Green Patio – pierwszej stacjonarnej restauracji Spółki. Dzięki wartościowym składnikom dobrze wpisała się w ideę “kuchni naturalnie smacznej” promowanej w Green Patio.