Nowa polityka cenowa

Newsy

Nowa polityka cenowa

20 stycznia 2010

Od 12 stycznia br. w MAKRO Cash & Carry obowiązuje nowa polityka cenowa. Strategia pod hasłem „Gwarancja najniższej ceny” została stworzona w oparciu o badania najczęściej sprzedawanych produktów, włącznie z wyrobami regionalnymi. – Monitoring cen odbywa się za pośrednictwem pracowników MAKRO oraz specjalistycznych agencji zewnętrznych, codziennie weryfikujących i dostosowujących ceny ponad 6 tys. produktów – mówi José Bonito, customer management director w MAKRO Cash & Carry. Wybrane artykuły oznaczone są specjalnym logo. W momencie, gdy cena produktu włączonego do pogramu w innej hurtowni jest niższa niż w ofercie MAKRO, firma zwraca różnicę. Gwarancja cen dotyczy takze promocji prowadzonych przez konkurencyjne firmy. MAKRO wprowadziło również system bonusowy na wszystkie produkty, w tym także na alkohole, papierosy i ofertę promocyjną, dzięki któremu klienci mogą uzyskać rabat w wysokości nawet 5%.