PIZZA HUT we Włocławskiej WZORCOWNI

Newsy

PIZZA HUT we Włocławskiej WZORCOWNI

26 października 2009

21 października br. w świeżo zrewitalizowanej Wzorcowni we Włocławku powstała kolejna, 53. na polskim rynku, restauracja sieci Casual Dining Pizza Hut. Już pierwszego dnia restaurację odwiedziło ponad 700 osób. Najnowsza restauracja ma doskonałą lokalizację, która sprzyja częstym odwiedzinom Gości. Umiejscowiona na parterze centrum wychodzi na znajdujący się w samym centrum Wzorcowni Plac Grodzki, który stanowi serce całego kompleksu – miejsce spotkań i odpoczynku. Jego aranżacja (fontanny, mała architektura, oświetlenie) tworzy atmosferę doskonale współgrającą z charakterem i wystrojem restauracji Pizza Hut. – Wzorcownia to dla Pizza Hut miejsce właściwie idealne – mówi Izabela Winsztal, Brand Manager Pizza Hut – Ma się wrażenie, że to nowa dzielnica w samym centrum miasta, która ma swój niepowtarzalny klimat, m.in. dzięki zachowaniu zabytkowej architektury. Jest idealnym miejscem spotkań w gronie przyjaciół czy romantycznych spacerów we dwoje. Pizza Hut, z panującą tu przyjazną atmosferą, w naturalny sposób „wnika” w taki właśnie klimat. Mam nadzieję, że Goście naszej nowej restauracji, odwiedzając ją przy różnych okazjach, będą czuli się u nas naprawdę wyjątkowo. – Otwarciu restauracji towarzyszyły dodatkowe atrakcje. Goście odwiedzający nową restaurację częstowani byli specjalnie na tę okazję przygotowanym tortem. Otrzymywali także w prezencie zaproszenie na darmowy lunch, do wykorzystania przy następnych wizytach. Nowa restauracja już od pierwszych dni przygotowała oferty specjalne. HUT LUNCH to oferta skierowana do osób, które na co dzień często rezygnują z lunchu z powodu braku czasu. Pizza Hut oferuje im „15 złotych w 15 minut”. Zestaw lunchowy można komponować w zależności od upodobań, mając do wyboru kilka rodzajów pizzy, makarony zapiekane w piecu i bar sałatkowy oraz kilka dodatków, w tym mini deser. Studenci mogą za okazaniem legitymacji skorzystać z oferty Studencka 15!. Pizza Hut jest światowym liderem wśród sieci restauracji Casual Dining – od ponad 50 lat propaguje ideę jedzenia poza domem, dzielenia się dobrą kuchnią i wyjątkowymi chwilami, spędzonymi w przyjaznej, życzliwej atmosferze. To restauracje na każdą okazję, o bogatej i różnorodnej ofercie. Menu, inspirowane kuchnią śródziemnomorską, zaskakuje nie tylko różnorodnością dań, ale także harmonijną kompozycją smaków. Może przypaść do gustu zarówno tym, którzy preferują dania lekkie, czy wegetariańskie, jak i tym którzy szukają potraw bardziej treściwych. W karcie, poza pizzą oferowaną na trzech rodzajach ciasta, w tym wyjątkowym, kruchym i cienkim cieście Neapolitana, można znaleźć także świetne makarony, ciekawe dania z pieca, lekkie sałatki, znakomite desery i drinki. Tę ofertę wzbogaca dobrze skomponowana karata win. W menu można także znaleźć sugestie doboru wina do konkretnych potraw.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt:

Sabina Figarska
Senior Account Manager
Solski Burson-Marsteller
e-mail: sfigarska@solskibm.pl
tel. +48 (22) 242 86 31

Anna Robotycka
PR&CSR Manager
AmRest
e-mail: anna.robotycka@amrest.eu
tel. +48 (71) 386 11 20

Pizza Hut to największa na świecie sieć restauracji typu Casual Dining serwująca pizzę, obok szerokiego wachlarza innych dań, głównie kuchni śródziemnomorskiej. Powstała w 1958 roku w Kansas, w Stanach Zjednoczonych, obecnie, poprzez sieć 11,000 restauracji, obejmuje swym zasięgiem 100 krajów, zatrudniając ponad 300,000 osób. W Polsce restauracje Pizza Hut obecne są od blisko 15 lat. Dziś zarówno ciekawe, urozmaicone menu restauracji, jak i ich wnętrza, tworzone są ze szczególną starannością i smakiem. To restauracje na każdy dzień i każdą okazję, których goście mogą liczyć na przyjazną atmosferę – doskonałe zarówno na nieformalne spotkanie przy kawie, biznesowy lunch, czy kolację w gronie przyjaciół.
AmRest Holdings S.E. (AmRest) jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza 335 restauracjami – Pizza Hut i Rodeo Drive (w segmencie Casual Dinning) oraz KFC, Burger King, freshpoint i Starbucks (w segmencie Quick Service Restaurants) w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech. W Stanach Zjednoczonych AmRest zarządza 104 restauracjami Applebee’s (Casual Dining).