Hilton Worldwide

Newsy

Hilton Worldwide

29 września 2009

Hilton Worldwide (wcześniej Hilton Hotels Corporation), wiodąca globalna firma świadcząca usługi hotelowe zmienia swój korporacyjny wizerunek – nazwę i logo. Nowa nazwa – Hilton Worldwide – ma odzwierciedlać rozwój firmy na całym świecie, zaś w projekcie logo uwzględnione zostały kluczowe elementy, które symbolizują dziedzictwo firmy Hilton, jej wizję przyszłości oraz zobowiązanie do świadczenia najlepszych usług. – Mimo że zmieniła się nasza nazwa oraz logo, to, co najlepsze w naszej firmie, czyli pasja, zaangażowanie oraz wysokie standardy członków naszego zespołu, które przekładają się na wyjątkowe doświadczenia naszych gości, pozostają takie same – powiedział Christopher J. Nassetta, prezes oraz dyrektor generalny Hilton Worldwide. Zmiana nazwy firmy oraz jej logo następują po niedawnej zmianie globalnej siedziby głównej firmy z Beverly Hills (Kalifornia) do McLean (Wirginia). Zmianom tym towarzyszy również zaprezentowanie wartości oraz głównych priorytetów strategicznych firmy, których celem jest bardziej przejrzyste pokazanie tego, jak Hilton prowadzi swoją działalność oraz planuje realizować cele firmy. Portfolio Hilton Worldwide, które tworzy dziesięć marek, to ponad 3300 hoteli w ponad 77 krajach na całym świecie. W tym roku planowane jest otwarcier ponad 300 nowych obiektów.

(Źródło: PAP)