Pomimo trudnych czasów, Uber Eats kontynuuje inwestycje na polskim rynku, a także wspiera lokalne restauracje i społeczności. W poniedziałek 17 maja firma uruchomiła swoje usługi w 4 śląskich miastach - udostępniając je łącznie 3 mln użytkowników w całym województwie. Teraz Uber Eats rozpoczyna działalność w Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim. Oferta aplikacji w największych lubuskich miastach oferuje nie tylko tradycyjne dania kuchni regionu, lecz także podąża za nowymi trendami żywieniowymi.


Mieszkańcy Zielonej Góry mogą zamówić m.in. wyjątkowe „bąbelkowe” desery, zaś użytkownicy z Gorzowa Wlkp. mogą wypróbować rumuńskich przysmaków dostępnych w wersji na słodko, jak i na słono. Ponadto, wśród kulinarnych propozycji znajdują się specjały pochodzące m.in. z kuchni amerykańskiej, włoskiej, czeskiej czy azjatyckiej.
Przykładowe restauracje:

Zielona Góra

1. Bubble Tea World - bubble tea, gofry, lody

2. Piwiarnia Warecka - kuchnia amerykańska i włoska

3. Ceska Hospoda u Svejka - specjały kuchni czeskiej

4. New Namaste India - kuchnia indyjska

5. Ohy-Ahy - mix kuchni hiszpańskiej, włoskiej i azjatyckiej

Gorzów Wielkopolski

1. Restauracja Jawa – kuchnia europejska
2. Luna Covrigaria – specjały kuchni rumuńskiej
3. Hospudka Czeska Restauracja – kuchnia czeska
4. Czarna Oliwka – Herberta – kuchnia polska i europejska
5. T&G Street Food – mix kuchni włoskiej, amerykańskiej i tureckiej.

Pełna lista restauracji współpracujących z Uber Eats w Gorzowie Wielkopolskim i Zielonej Górze obejmuje ponad 40 lokali.

Wsparcie dla przedsiębiorstw i bezpieczeństwo

Od początku trwania pandemii Uber Eats wprowadził szereg inicjatyw mających na celu pomoc w zapewnieniu bezpieczeństwa dostaw oraz wsparcie zarówno lokalnych biznesów restauracyjnych, jak i dostawców i klientów. W efekcie, na początku drugiego kwartału firma odnotowała w Polsce wzrost nowych restauracji dostępnych w aplikacji o 188 proc.* Uber Eats pozwala restauracjom dotrzeć do nowych użytkowników oraz daje narzędzia oraz możliwości do rozwijania biznesu. Zwłaszcza w ostatnim czasie wprowadzenie dostaw oraz nowoczesnych narzędzi promocyjnych jest kluczowe, szczególnie dla małych i średnich biznesów.

Pakiet narzędzi przygotowany przez Uber Eats obejmuje m.in.:
• Dostawę bezkontaktową, która pozwala kurierom na pozostawianie zamówienia pod drzwiami lub w wyznaczonym miejscu, dla zwiększenia bezpieczeństwa,
• Komunikacja w zakresie środków higieny i bezpieczeństwa, zgodnie z informacjami i zaleceniami organów ds. zdrowia publicznego,
• Przyśpieszenie procesu dołączenia restauracji do platformy Uber Eats,
• Wprowadzenie opcji “Pick Up” - możliwości odbioru osobistego dla wszystkich restauracji, bez pobierania dodatkowej prowizji,
• Możliwość rozliczania przez restauracje płatności dziennie a nie tygodniowo,
• Zwrot wydatków na środki ochrony osobistej, a także rekompensata finansowa dla kurierów realizujących dostawy w ramach aplikacji, w przypadku zdiagnozowania u nich COVID-19.
Jak skorzystać z promocji?
W celu skorzystania ze specjalnej oferty w Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim należy pobrać aplikację Uber Eats na swojego smartfona. Następnie, po jej uruchomieniu, w zakładce „Promocje” użytkownicy korzystający z aplikacji po raz pierwszy mogą wpisać odpowiedni kod promocyjny - dla Zielonej góry jest to ZIELONA, zaś dla Gorzow WITAMY. Umożliwi on nieograniczoną liczbę darmowych dostaw z restauracji McDonalds do dnia 14.06.2020.
Ostatnim krokiem jest wybranie ulubionego dania i złożenie zamówienia.
Aplikacja Uber Eats jest dostępna na Google Play, App Store, oraz za pośrednictwem ubereats.com.

Uber Eats: z czym to się je?

Uber Eats to intuicyjna aplikacja mobilna łącząca użytkowników z restauracjami oraz dostawcami – partnerami Ubera, którzy oferują możliwość dowozu wybranego posiłku w czasie szybszym, niż było to możliwe do tej pory. Co ważne: w Uber Eats nie ma minimalnej kwoty zamówienia. Nie trzeba zatem spełnić wymogu osiągnięcia określonego pułapu cenowego, aby restauracja przyjęła nasze zamówienie.

Od kliknięcia wybranego dania w aplikacji i złożenia zamówienia, do przyjazdu kuriera upływa zazwyczaj poniżej 32 minut. Trasę dostawcy można śledzić na bieżąco na mapie w aplikacji, podobnie jak ma to miejsce w przypadku korzystania z aplikacji Uber do zamawiania przejazdu. Użytkownik wie też, o której godzinie dotrze do niego dostawca. Płatność za jedzenie pobierana jest z podpiętej do aplikacji karty bankowej.
Rozszerzenie działalności UberEats na polskim rynku gastronomicznym stanowi szansę dla restauratorów, którzy w tych wyjątkowych czasach nie tylko zyskują dodatkowe możliwości realizowania zamówień, ale także dostęp do większej liczby konsumentów. Mieszkańcy zaś mogą zamówić swoje ulubione dania z lokalnych restauracji za pośrednictwem platformy Uber Eats - wszystkie na wyciągnięcie ręki i z bezkontaktową dostawą.

Uber Eats w Polsce

Polacy prędko docenili Uber Eats. Odkąd firma zawitała nad Wisłą ponad 3 lata temu, do oferty aplikacji dołączyło 31 miast, zaczynając od Warszawy. Dzisiaj oprócz stolicy, Zielonej Góry i Gorzowa Wielkopolskiego są to: Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Białystok, Szczecin, Rzeszów, Kielce, Radom, Olsztyn, Częstochowa, Ruda Śląska, Chorzów, Bytom, Dąbrowa Górnicza, Rybnik, Tychy oraz Bielsko-Biała. Rosnąca popularność aplikacji nad Wisłą szybko sprawiła, że Polska stała się jednym z największych rynków dla tej platformy w całej Europie.
Usługa Uber Eats jest obecnie dostępna w ponad 6000 miast, w 45 krajach na całym świecie. Umożliwia użytkownikom zamawianie posiłków z ponad 400 tysięcy restauracji.

*Dane własne Uber Eats na podstawie zestawień styczeń 2020 vs. kwiecień 2020.

Najpopularniejsze