Od 18 maja kawiarnie Starbucks rozpoczęły sprzedaż dine in. W trosce o bezpieczeństwo gości i pracowników, zgodnie z zaleceniami władz państwowych, firma wprowadziła jednak szereg wytycznych.

Wytyczne:
• 1 os. na 4 m2 (na lobby i na patio),
• informacja o maksymalnej liczbie osób w kawiarni umieszczona przy wejściu,
• 2 m odstępy między stolikami,
• serwowanie produktów w opakowaniach na wynos,
• wstrzymanie przygotowania napojów we własnym kubku (przy honorowaniu wcześniejszych zniżek za przychodzenie z własnym kubkiem),
• punkt dezynfekcji przy każdym wejściu, przy POS i przy wejściu do toalet,
• suszarki do rąk w toaletach wyłączone na rzecz dyspenserów do papieru,
• instrukcja mycia rąk w toaletach,
• dezynfekcja powierzchni co 15 minut,
• dezynfekcja stolików po każdym gościu + komunikacja na stolikach o zdezynfekowaniu powierzchni,
• awaryjne rękawiczki i maseczki jednorazowe dla Gości w ramach Starbucks Experience,
• usunięte produkty z condiment baru (podaje je Barista),
• komunikacja o 2 m przerwie między gośćmi,
• komunikacja o zakazie dotykania ekspozycji na merchwallu,
• plexi na wyspach w centrach handlowych.

 

Najpopularniejsze