Colors: Purple Color

W restauracjach Sphinx pojawiło się nowe menu główne, a jego motyw przewodni brzmi „Jesz jak chcesz!”. Nowo wprowadzona w całej sieci karta dań to bowiem większy wybór, zestawy dla kilku osób w głównych kategoriach, swobodne dobieranie dodatków i więcej opcji zamiany. W karcie goście znajdą też zupełnie nowe dania, m.in. steki: master i ze szpinakiem, sałatkę grecką i sałatkę z falafelem, a także pstrąga z pieca czy sernik z truskawkami.

Od 20 kwietnia do 20 lipca ruch w fast foodach był mniejszy o blisko 40% w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Z trzech największych tego typu sieci najmocniejszy spadek odwiedzin klientów, bo o ponad połowę, zaliczył Burger King. W KFC ubyło ich o prawie 40%, a w restauracjach McDonald’s – o przeszło 35%. Tak wynika z obserwacji blisko 7 mln wizyt konsumenckich prowadzonych przez firmę technologiczną Proxi.cloud.

Restauracja Regionalna w Nosalowy Dwór Resort& SPA świętuje 20-lecie. Z tej okazji powstało „sentymentalne” menu składające się z najpopularniejszych, ulubionych przez gości dań, które pojawiały się w karcie restauracji na przełomie lat 2000-2020.

Ponad 504 tys. bonów turystycznych na ok. 431 mln zł wydał dotychczas Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Beneficjenci wykonali już około 50 tys. płatności bonami na łącznie ok. 36 mln zł – poinformował PAP ZUS.

Na popularności zyskuje ostatnio hasło staycation. To połączenie słów stay oraz vacation oznacza w praktyce urlop bez dalekich wyjazdów. W czasach, kiedy wyjazdy zagraniczne stoją pod znakiem zapytania, zaczynamy doceniać piękne miejsca w okolicach naszego domu. To spora szansa dla hoteli i restauracji, w których urlopowicze będą szukać komfortowego i stylowego miejsca na relaks. Jak sprawić, aby goście wracali do nas z przyjemnością?

Właściciele biurowców nie kwapią się ze wsparciem działających w nich lokali gastronomicznych. Są już pierwsze bankructwa - czytamy w poniedziałkowym Pulsie Biznesu.

Rynek cateringu dietetycznego to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów biznesu w Polsce. W 2017 r. jego wartość wynosiła 650 mln zł, zaś w 2019 wzrosła do około 1 mld zł. Okres od stycznia do końca czerwca był zwykle okresem najwyższego zapotrzebowania na diety pudełkowe. Pandemia koronawirusa nie ominęła również i tej branży, mocno w nią uderzając.

Najpopularniejsze